نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی  با صدور پیامی ارتحال جانسوز عارف الی الله و فقیه وارسته حضرت آیت الله حاج سید جواد حیدری(ره) را تسلیت گفت.متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

 "مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا"

 خبر رحلت جانسوز عارف الی الله و فقیه وارسته حضرت آیت الله حاج سید جواد حیدری(ره) که عمری را در تهجد و تهذیب نفس و مردم داری گذراند، موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب گردید.

آن بزرگوار مردی از سلاله پاک سادات و از سلسله روحانیت جلیل القدری بود که همواره رضای حق تعالی را در رضای مردم می دید و تمام توان خویش را در خدمت به بندگان خدا و تبیین و پاسداشت ارزشهای والای دین مبین اسلام و اخلاق محمدی مصروف می داشت.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن سالک الی الله به حضور  فرزندان عالم و با تقوا و بیت شریف آن مرحوم؛ مراتب تسلیت و تعزیت خود را به حضور همه ارادتمندان و علاقه مندان به آن روحانی بزرگوار و همه مردم متدین استان یزد اعلام داشته و از درگاه احدیت علو درجات معنوی برای روح بلند آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

امید است مردم استان یزد با شرکت در مراسم تشییع و ترحیم آن فقیه متقی، بار دیگر مراتب ارادت خود به روحانیت مردمی و اصیل را ابراز دارند.

  

محمد رضا تابش

نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی

14 تیرماه 1393

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا